Σάββατο, 20 Οκτωβρίου 2012

Τι χρειάζεται για να πετύχεις στα αθλήματα αντοχής

      Μια υψηλή μέγιστη αεροβική ισχύ (VO2max)-μεγαλύτερη από 60ml/kg/min για γυναίκες, μεγαλύτερη από 65ml/kg/min για άνδρες.

Μια υψηλή αναλογία ισχύος προς βάρος.

Χαμηλό επίπεδο σωματικού λίπους.

Την ικανότητα να προπονείται και να αγωνίζεται σε ένα υψηλό ποσοστό VO2max (ή ένα υψηλό ποσοστό μέγιστης καρδιακής συχνότητας) για ορισμένες περιόδους.

Μια υψηλή ισχύ ή ταχύτητα στο λεγόμενο αναερόβιο ή γαλακτικό κατώφλι.

Την ικανότητα να διατηρεί υψηλές απόλυτες αποδόσεις ισχύος ή ταχύτητες και να αντιστέκεται στην απότομη εμφάνιση της μυϊκής κόπωσης. 

Μια αποτελεσματική και οικονομική τεχνική.

Την ικανότητα να χρησιμοποιεί το λίπος σαν καύσιμο κατά τη διάρκεια μιας παρατεταμένης άσκησης σε υψηλούς ρυθμούς προπόνησης και έτσι να «φυλάει» τα αποθέματα υδατανθράκων του σώματος.                                                                        

                           www.runningnews.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου